Arvato

Finanse / Ekonomia, Obsługa Klienta / Call Center

O Arvato

arvato Polska wchodzi w skład grupy arvato AG, która jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE & Co.KGaA.


Od roku 1994, jako pionier outsourcingu w Polsce, świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie 3 grup rozwiązań:

  • SCM (logistyka kontraktowa, obsługa programów lojalnościowych, e-commerce, healthcare),
  • CRM (wielokanałowa obsługa klientów - call/contact center, back office, telesprzedaż),
  • FS (specjalistyczne usługi finansowe: faktoring, monitoring należności, windykacja, postępowanie sądowe i egzekucyjne, zakup wierzytelności, BPO finansowe, risk management).

arvato wspiera swoich zarówno polskich, jak i międzynarodowych Klientów na kilku poziomach: po pierwsze dostarcza im kompleksowe usługi wysokiej jakości, po drugie – oferuje zintegrowane i zaawansowane rozwiązania IT bazujące na najnowszych technologiach, a po trzecie – jako strategiczny partner – pomaga im optymalizować kluczowe procesy, zwiększając tym samym ich przewagę konkurencyjną na rynku. 


W Grupie Bertelsmanna zatrudniamy ponad 3500 pracowników w 15 lokalizacjach w Polsce:

- Poznań x3,

- Plewiska,

- Żerniki,

- Komorniki

-Płock

- Konin,

- Szczecin,

- Warszawa,

- Błonie k. Warszawy,

-Katowice

-Stryków x2

- Kraków*.

*W krakowskim oddziale arvato FS świadczone są dwa rodzaje usług:

rozwiązania finansowe (Finance Solutions – FS) oraz obsługa klienta (Customer Services – CS). 


Obszar FS świadczy usługi dla krajów z Europy, Środkowej Azji, Afryki oraz Chin aż w dziesięciu językach: angielskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, włoskim, francuskim, rosyjskim, ukraińskim, tureckim i arabskim.

Obszar CS obsługuje piętnaście krajów (głównie europejskich) w siedmiu językach obcych. 


W arvato Finance Kraków zatrudnionych jest obecnie 380 osób. Wraz z rozwojem firmy liczba pracowników będzie wzrastać.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Tak jak inni pisali - dla studentów

2017-01-26
Konsultant ds. sprzedaży
Podpinam się po tym hasłem "praca dla studentów". Dało się w jednym czasie studiować i pracować.

Mieli maksymalnie elastyczne podejście do pracowników dlatego taka sytuacja była w ogóle możliwa.

Nie mam uwag co do atmosfery, pieniędzy, godzin pracy ani do benefitów.

Nauka pracy na wysokim poziomie co na pewno przyda się też później.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy
  • Dofinansowanie posiłków

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant ds. obsługi klienta (angielski) (Praca)

2017-02-21
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: SzczecinTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

część nr 1: rozmowa telefoniczna w zasadzie to nawet dwie rozmowy, bo pierwsza taka ogólna czemu szukam innej pracy, od kiedy mogę pracować, jakie mam oczekiwania i pojedyncze informacje o firmie, na drugiej test językowy albo żeby lepiej powiedzieć rozmowa po angielsku na podobne dość tematy

część nr 2: spotkanie z testem językowym i przyjemną rozmową w której kilka pytań się powtórzyło, ale pojawiły się i nowe o obsługę komputera, ewentualną dyspozycyjność, doświadczenie, motywację do pracy, odpowiedzialność i tym podobne sprawy. Przyjemnie się rozmawiało jak na rekrutację to nawet bardzo miło

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz