arvato

3.9Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O arvato

arvato Polska wchodzi w skład grupy arvato AG, która jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE & Co.KGaA.

Od roku 1994, jako pionier outsourcingu w Polsce, świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie 3 grup rozwiązań:



  • SCM (logistyka kontraktowa, obsługa programów lojalnościowych, e-commerce, healthcare),

  • CRM (wielokanałowa obsługa klientów - call/contact center, back office, telesprzedaż),

  • FS (specjalistyczne usługi finansowe: faktoring, monitoring należności, windykacja, postępowanie sądowe i egzekucyjne, zakup wierzytelności, BPO finansowe, risk management).


arvato wspiera swoich zarówno polskich, jak i międzynarodowych Klientów na kilku poziomach: po pierwsze dostarcza im kompleksowe usługi wysokiej jakości, po drugie – oferuje zintegrowane i zaawansowane rozwiązania IT bazujące na najnowszych technologiach, a po trzecie – jako strategiczny partner – pomaga im optymalizować kluczowe procesy, zwiększając tym samym ich przewagę konkurencyjną na rynku. 

W Grupie Bertelsmanna zatrudniamy ok. 3000 pracowników w 11 lokalizacjach w Polsce:
- Poznań x3,
- Plewiska,
- Żerniki,
- Komorniki,
- Konin,
- Szczecin,
- Warszawa,
- Błonie k. Warszawy,
- Kraków*.


*W krakowskim oddziale arvato FS świadczone są dwa rodzaje usług:
rozwiązania finansowe (Finance Solutions – FS) oraz obsługa klienta (Customer Services – CS).  

Obszar FS świadczy usługi dla krajów z Europy, Środkowej Azji, Afryki oraz Chin aż w dziesięciu językach: angielskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, włoskim, francuskim, rosyjskim, ukraińskim, tureckim i arabskim.
Obszar CS obsługuje piętnaście krajów (głównie europejskich) w siedmiu językach obcych. 

W arvato Finance Kraków zatrudnionych jest obecnie 380 osób. Wraz z rozwojem firmy liczba pracowników będzie wzrastać.

Nowe OpinieDodaj

3.6

Tak jak inni pisali - dla studentów

2017-01-26
Konsultant ds. sprzedaży
Podpinam się po tym hasłem "praca dla studentów". Dało się w jednym czasie studiować i pracować.

Mieli maksymalnie elastyczne podejście do pracowników dlatego taka sytuacja była w ogóle możliwa.

Nie mam uwag co do atmosfery, pieniędzy, godzin pracy ani do benefitów.

Nauka pracy na wysokim poziomie co na pewno przyda się też później.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Konsultant ds. obsługi klienta (angielski) (Praca)

2017-02-21
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: SzczecinTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz