Amway Business Services Center

Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT, Marketing / Reklama / PR, Obsługa Klienta / Call Center, Księgowość / Audyt / Podatki

O Amway Business Services Center

Amway is one of the world's leading direct sales companies. We operate in more than 50 countries around the world offering a variety of products: health, beauty and home care. Amway Business Services Centre was established in March 2010 to provide state of the art service to corporate operations across Europe, India and Africa. From graduates to highly qualified experts we hire the best professionals in the fields of Finance, Customer Service, Marketing, IT and HR. Here, you have the opportunity to add value and be valued – to achieve your professional goals and work with truly exceptional people.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Fajne warunki

2016-05-28
anonimowo
Firma się mocno nastawia na integrację między pracownikami i to jest bardzo fajne. Są wszelkiej maści imprezy integracyjne, na których można lepiej poznać ludzi. I w sumie dzięki temu faktycznie można się poznać i współpraca się zupełnie inaczej układa.

Jeśli chodzi o samą pracę to jest umiarkowanie ciekawa, co kto lubi ;) ale można się trochę nauczyć pracując, także to na pewno zaprocentuje ;)
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Bony / bilety / zniżki
  • Wyjazdy integracyjne
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Customer Service Representative (Praca)

2016-07-17
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 6.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Głównym wymaganiem była znajomość dwóch języków w moim przypadku angielskiego i niemieckiego. Dlatego nie zdziwiłam się jak rozmowa przez telefon była w trzech różnych językach ;) Trochę śmiesznie, bo ciężko się przestawić żeby po prostu nie pomieszać i nie mówić jednocześnie po angielsku i niemiecku :)

Dopiero druga rozmowa jest w firmie też wielojęzyczna :) Z pytań to pamiętam np. że chcieli wiedzieć czy wcześniej gdzieś pracowałam i czym się zajmowałam. Albo np. jak jest u mnie z obsługą komputera i czemu chcę pracować tutaj, w takim zawodzie. I kiedy mogłabym zacząć :) Pomijając fakt wielojęzyczności było normalnie :)

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz