AirHelp

Logo AirHelp
+ Dodaj opinię

Transport / Logistyka

87% of the world’s air travelers don’t know their rights, and 68% of them feel as if they are not given the information they need by the airlines.  AirHelp fights for their rights and uses our industry expertise to inform, educate, and assist passengers who have experienced flight disruptions. We are the world's largest organization specializing in air passenger rights, helping travelers to get compensation for delayed or canceled flights and in cases of denied boarding.

Opinie o AirHelp

(1)

Poznaj opinie osób, które pracowały lub pracują w tej firmie

Najnowsza opinia

1 opinia

4.0

5.0Atmosfera

3.0Benefity

3.0Możliwość rozwoju

5.0Wynagrodzenie

4.0Work/life balance

21.02.2016
4.0

Dla nastawionych na sukces

Można powiedzieć, że firma funkcjonuje wg "europejskich standardów". Nie ma mowy o jakiś przekrętach. Napracować się trzeba, ale ciężka praca jest nagradzana. No i super premie. Jak się już trochę w tym posiedzi można wyciągnąć naprawdę fajną kasę. Wszystko zależy od tego, w jakim języku się mówi i wiadomo, od doświadczenia. Im dłużej się pracuje, tym łatwiej i tym...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak nie

Oferty pracy AirHelp

(0)

Przejrzyj polecane i wciąż dostępne oferty

Brak ofert

W tym momencie nie znaleźliśmy żadnych aktualnych ofert tego pracodawcy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.