Logo AirHelp
Pomagamy pasażerom lotniczym na całym świecie uzyskać należne odszkodowanie za opóźnione i anulowane loty oraz w przypadku odmowy wejścia na pokład. Edukujemy też by samodzielnie ubiegać się o odszkodowanie. Uważamy, że prawa pasażerów zostały ustanowione po to, by ich przestrzegać. Naszym celem jest sprawienie, by ubieganie się o rekompensatę było bezproblemowe. Wierzymy, że można to osiągnąć dzięki najnowocześniejszej technologii, dostępnej poprzez stronę internetową oraz aplikacje mobilne.

Opinie o AirHelp (1)

Poznaj opinie osób, które pracowały lub pracują w tej firmie

Najnowsza opinia

1 opinia

4.0

5.0Atmosfera

3.0Benefity

3.0Możliwość rozwoju

5.0Wynagrodzenie

4.0Work/life balance

21.02.2016
4.0

Dla nastawionych na sukces

Można powiedzieć, że firma funkcjonuje wg "europejskich standardów". Nie ma mowy o jakiś przekrętach. Napracować się trzeba, ale ciężka praca jest nagradzana. No i super premie. Jak się już trochę w tym posiedzi można wyciągnąć naprawdę fajną kasę. Wszystko zależy od tego, w jakim języku się mówi i wiadomo, od doświadczenia. Im dłużej się pracuje, tym łatwiej i tym...
więcej

Oferty pracy AirHelp (0)

Przejrzyj polecane i wciąż dostępne oferty