Praca - Customer Success Manager

Branża: Kontrola Jakości, Obsługa Klienta / Call Center, Sprzedaż, Handel i Usługi
Dodano: 2017-04-06
Lokalizacja: Olsztyn
Wygasa: 2017-06-29
Praca

Customer Success Manager


Zadania:

  • Generowanie i rozwijanie nowych możliwości sprzedaży
  • Wyszukiwanie oraz identyfikacja nowych potencjalnych Klientów
  • Konwersja leadów sprzedażowych
  • Tworzenie i budowanie relacji z potencjalnymi Klientami
  • Aktywny udział w targach branżowych na terenie całego świata
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych (KPI)

Wymagania:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku w sektorze B2B
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Zainteresowania nowymi technologiami (Druk 3D bardzo mile widziany)
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w zakresie nawiązywania i podtrzymywania pozytywnych relacji z Klientem
  • Doskonałe zdolności z zakresu rozpoznawania potrzeb Klientów
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży
  • Kreatywność i samodzielność
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole
  • Optymizm, otwartość na nowości, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju

Oferujemy:

  • Pracę w młodym, dynamicznym i otwartym na niekonwencjonalne rozwiązania zespole
  • Pracę w branży nowych technologii, która podbija świat
  • Możliwość rozwoju swojego potencjału przy projektach, które mają zasięg globalny
  • Możliwość wpływu na rozwój biznesu w skali międzynarodowej
  • Integrację w i poza pracą
  • Urokliwe biuro i niezbędne narzędzia do realizowania nawet najbardziej skomplikowanych projektów
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz