Praca - Asystent ds. Zamówień

Branża: Administracja biurowa, Sprzedaż, Transport / Logistyka, Zakupy
Dodano: 2017-05-18
Lokalizacja: Kraków
Wygasa: 2017-06-18
Praca

Asystent ds. Zamówień


Zadania:

  • Sporządzanie zamówień do dostawców w oparciu o stany magazynowe
  • Raportowanie procesu i poziomu realizacji zamówień
  • Wprowadzanie dostaw do systemu
  • Ścisła współpraca z aptekami

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe ( mile widziane o kierunku Logistyka )
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office - w szczególności Excel )
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania wiedzy i umiejętności
  • Dodatkowy pakiet socjalny
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz