Praca - Młodszy Specjalista Obsługi Sklepu Internetowego

Branża: Sprzedaż, Marketing / Reklama / PR, Obsługa Klienta / Call Center, Handel i Usługi
Dodano: 2017-05-18
Lokalizacja: Warszawa
Wygasa: 2017-06-22
Praca

Młodszy Specjalista Obsługi Sklepu Internetowego


Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna, bieżąca obsługa klientów
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
  • Bieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerce.
  • Przygotowywanie planów sprzedaży i ich realizacja
  • Obsługa zamówień składanych w sklepie internetowym
  • Ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacji w ramach firmowych profili w social media.
  • Raportowanie wyników sprzedaży, wyciąganie wniosków, optymalizacja działań.

Oczekujemy:

  • Dobra znajomość zagadnień i najnowszych trendów z zakresu e-commerce
  • Znajomość podstawowych narzędzi wspierających e-commerce (Google Analytics, Google Adwords, e-mailing, newsletter,)
  • Doświadczenie w pracy w sklepie internetowym będzie dodatkową zaletą
  • Zdolność analitycznego myślenia i interpretacji danych
  • Silna motywacja do dostarczania wyników i podejmowania nowych wyzwań
  • Przejawianie inicjatywy w szukaniu nowych rozwiązań
  • Samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność i dokładność w działaniu
  • Dobra znajomość j. angielskiego
  • Znajomość PrestaShop
  • Znajomość Lean Management będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Pakiet szkoleń adaptacyjnych,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Stabilne zatrudnienie, na podstawie umowy o pracę.
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz