Praca - Specjalista ds. Komunikacji Operacyjnej

Branża: Sprzedaż, Human Resources, Marketing / Reklama / PR, Media / Sztuka / Rozrywka
Dodano: 2017-05-18
Lokalizacja: Poznań
Wygasa: 2017-06-22
Praca

Specjalista ds. Komunikacji Operacyjnej


Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • zapewnienie komunikacji pomiędzy Centralą Spółki a Franczyzobiorcami, strukturami terenowymi sprzedaży oraz Centrami Logistycznymi,
  • opracowywanie Informatorów i/lub redagowanie materiałów szkoleniowych oraz instrukcji dla Franczyzobiorców,
  • koordynowanie akcji awaryjnego wycofania produktów oraz komunikacji zwrotów jakościowych produktów,
  • udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia Franczyzobiorców i Klientów.

Wymagania

Oczekujemy od ciebie:

  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętności związanych z koordynowaniem procesami (zgodnie z harmonogramem) oraz organizacją czasu i miejsca pracy,
  • stylu pracy zorientowanego na wynik i jakość,
  • zdolności rekomendowania nowych rozwiązań, komunikatywności,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • umiejętności obsługi MS Excel i PowerPoint,
  • samodzielności i odpowiedzialności.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • perspektywę indywidualnego rozwoju zawodowego,
  • wparcie ze strony ciekawych i wymagających współpracowników,
  • nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia pracy,
  • atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe),
  • przyjazną atmosferę pracy.
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz