Praca - Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Branża: Obsługa Klienta / Call Center
Dodano: 2017-06-01
Lokalizacja: Gdynia
Wygasa: 2017-07-06
Praca
Opis obrazka

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Gdynia
WNS Polska – najlepszy pracodawca według globalnego kwestionariusza Aon-Hewitt 2017.


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • średnio zaawansowanej znajomości języka niemieckiego (B1 – C1),
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie,
  • umiejętności pracy w zespole.

Docenimy również ...

  • podstawową znajomość obsługi komputera,
  • znajomość języka angielskiego,
  • zdolność szybkiego uczenia się.

Na czym będzie polegać Twoja praca?

  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientem z krajów niemieckojęzycznych,
  • analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego,
  • obsługę zgłoszeń przychodzących z różnych źródeł,
  • rozwiązywanie różnorodnych problemów i wsparcie klientów.

Co oferujemy naszym pracownikom?

  • codzienny kontakt z językiem obcym,
  • dedykowane szkolenie wstępne,
  • umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym),
  • szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe),
  • owocowe poniedziałki,
  • pakiet benefitów (do wyboru): prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.).

Prześlij swoje CV klikając przycisk "Aplikuj teraz".


Opis obrazka
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz