Praca - Specjalista/-ka ds. telefonicznej obsługi klienta - infolinia,Lublin

Branża: Obsługa Klienta / Call Center , Sprzedaż , Handel i Usługi , Zarządzanie projektem
Dodano: 2017-05-18
Lokalizacja: Lublin
Wygasa: 2017-06-22
Praca

Specjalista/-ka ds. telefonicznej obsługi klienta - infolinia,Lublin


Opis stanowiska

kompleksowa obsługa połączeń przychodzących
udzielanie klientom informacji i realizacja dla nich wsparcia
budowanie relacji z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt mailowy z klientami
sporządzanie raportów z wykonywanych działań

Wymagania

dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
kreatywność oraz entuzjazm w działaniu
nastawienie na realizację celów
dobra znajomość obsługi komputera
wykształcenie min. średnie
mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne

Oferujemy

zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
stałe wynagrodzenie podstawowe 13 zł brutto (stawka godzinowa) plus system motywacyjny
profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz