Praca - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Lokalizacja: Katowice
Wygasa: 2018-01-19
Praca

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego


Oczekujemy od ciebie:

  • biegłości w obsłudze komputera i poruszania się w Internecie
  • znajomości systemu MS Office;
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z telewizją cyfrową, Internetem, telefonią;
  • poprawnej dykcji oraz łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon;
  • umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów;
  • predyspozycji do obsługi Klienta oraz sprzedaży;
  • wykształcenia średniego.

Twoje zadania:

  • telefoniczna techniczna obsługa Klientów w zakresie usług: telewizji cyfrowej, Internetu, telefonu (helpdesk);
  • doradztwo i sprzedaż usług UPC podczas rozmów z Klientami.

Warunki pracy:

  • umowa o pracę zawarta bezpośrednio z UPC;
  • praca w niepełnym etacie (0,75) z możliwością zwiększenia;
  • system zmianowy (od poniedziałku do niedzieli, święta w godzinach pomiędzy 7 a 23);
  • możliwość łączenia obowiązków zawodowych ze studiami: - w trybie dziennym: system tygodniowy (od poniedziałku do niedzieli, święta) z godzinami rozpoczęcia pracy popołudniu (od 16.00 / 17.00) bądź praca w systemie weekendowym (tylko piątki, soboty, niedziele i święta) - w trybie zaocznym: system tygodniowy (od poniedziałku do niedzieli, święta);
  • dogodna lokalizacja: Katowice – Zawodzie.

Zapewniamy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • motywacyjny system wynagradzania: podstawa + system prowizyjny;
  • program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje;
  • stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu;
  • możliwość rozwoju zawodowego i kontynuowania kariery w strukturach firmy;
  • świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny mybenefit, pakiet usług UPC).
Aplikuj teraz