Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Praca - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: Warszawa
Wygasa:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Zobacz, co jest dla nas ważne:

KOMUNIKACJA – szukamy osób, które lubią kontakt z różnymi ludźmi i potrafią rozmawiać z Klientami indywidualnymi i biznesowymi. Potrafią w łatwy sposób wytłumaczyć nawet zawiłe kwestie, zarówno telefonicznie, jak i pisemnie.

WSPÓŁPRACA – nie jesteśmy Działem Call Center. Chcemy, żeby osoby w naszym zespole budowały długotrwałe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu, zarówno w firmie jak i poza nią. Dobra atmosfera w pracy i pozytywne nastawienie to dla nas podstawa. Życie jest piękne!

SKUTECZNOŚĆ W DZIAŁANIU –nasi Eksperci są znani z tego, że realizują ambitne cele, które sami przed sobą stawiają. Ich kreatywne pomysły i innowacyjne rozwiązania stale podnoszą zadowolenie naszych Klientów. Potrafią łączyć fakty i wyciągać wnioski. Wiedzą jak poradzić sobie w kryzysowej sytuacji.

ROZWÓJ – Eksperci każdego dnia podnoszą swoje umiejętności i zdobywają nową wiedzę. Serio traktują swoje obowiązki i ciągle mają ochotę na więcej.

Zobacz, co może być Twoim dodatkowym atutem:

  • Mniejsze lub większe sukcesy w obsłudze Klienta lub sprzedaży
  • Wyższe wykształcenie lub status studenta
  • Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office

Jeżeli czujesz, że pasujesz do naszego zespołu, zgłoś się!

Korzyści dla Ciebie:

  • Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
  • System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Imprezy integracyjne
  • Ty i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
  • Świętujemy sukcesy
  • Karta multisport
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Aplikuj teraz