Praca - Pracownik „Helpdesk” - obsługa infolinii przychodzącej

Branża: Administracja biurowa, Obsługa Klienta / Call Center, Finanse / Ekonomia, Marketing / Reklama / PR
Dodano: 2017-09-22
Lokalizacja: Łódź
Wygasa: 2017-10-22
Praca

Pracownik „Helpdesk” - obsługa infolinii przychodzącej


Opis stanowiska:

  • Obsługa infolinii zgłoszeniowej dla klientów - przyjmowanie i elektroniczna rejestracja telefonicznych zgłoszeń od klientów
  • Archiwizacja dokumentów i obsługa korespondencji z klientem

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
  • Wysokiej kultury osobistej w komunikacji
  • Znajomości obsługi komputera - mile widziana praktyczna znajomość systemów MS WORD i EXCEL
  • Komunikatywności oraz umiejętności współpracy w dużym i dynamicznym zespole
  • Otwartości na zmiany

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie specjalistów chętnie dzielących się wiedzą i wsparciem w pracy
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Pakiet PULS - prywatna opieka medyczna
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego
  • Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę)
  • PELION WELLNESS PROGRAM - program wspierający zdrowy tryb życia
  • Świadczenia okolicznościowe z ZFŚS
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz