Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Praca - Pracownik działu IT ServiceDesk

Lokalizacja: Łódź
Wygasa:
Deloitte. I kropka. W centrum kariery.
Pracownik działu IT ServiceDesk
Miejsce pracy Łódź

Kogo szukamy

Kwalifikacje i Doświadczenie:

  • Wykształcenie techniczne (informatyka lub pokrewne);
  • Dobra znajomość języka angielskiego (minimum FCE);
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows oraz MacOS;
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (pakiet MS Office);
  • Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta (doświadczenie w pracy w dziale ServiceDesk/HelpDesk będzie dodatkowym atutem);
  • Dobra znajomość problematyki sieciowej;
  • Umiejętność pracy w grupie;
  • Elastyczność;
  • Komunikatywność;
  • Odporność na stres;
  • Mile widziana znajomość macOS/iOS X;
  • Wiedza i certyfikacja z obszaru ITIL® będzie dodatkowym atutem;


Twoja przyszła rola

  • Przygotowanie konfiguracji stacji roboczych (laptopy);
  • Rejestrowanie, klasyfikację i realizację zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami (pierwsza i druga linia wsparcia);
  • Bezpośrednią oraz zdalną pomoc techniczną pracownikom w ich problemach ze sprzętem komputerowym i aplikacjami;
  • Ścisłą współpracę z innymi zespołami IT;
  • Obsługę zgłoszeń w ramach systemu zgłoszeniowego;
  • Wsparcie zdalne i osobiste pracowników w dwóch biurach w Łodzi

O Deloitte

Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.Nasz zespół IT jest działem usługowym i wspiera działalność firmy poprzez:
  • Zarządzanie infrastrukturą informatyczną;
  • Dostarczanie standardowego sprzętu i oprogramowania wszystkim pracownikom firmy.
Aplikuj teraz