Getin Noble Bank Rozmowy kwalifikacyjne

« powróć do Rozmów Kwalifikacyjnych Getin Noble Bank Dodaj rozmowę kwalifikacyjną
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Getin Noble Bank

    dodano 29.07.2013
    Warszawa, ul. Segnera Cichego 1
  • Pierwszy etap - rozmowa przez telefon dotycząca in...

    Pierwszy etap - rozmowa przez telefon dotycząca informacji zawartych w CV, tj. dotychczasowego doświadczenia oraz poziomu języka angielskiego. Pytanie na temat oczekiwanych zarobków oraz informacja na temat zarobków na stanowisku. Po rozmowie od razu otrzymałam zaproszenie na drugi etap.
    Drugi etap - rozmowa z menedżerem zespołu. Najpierw informacje od menedżera dla wszystkich osób zaproszonych na rekrutację (było nas 5). Później indywidualne rozmowy trwające około 20 minut. Ponownie pytania o CV, o plany na przyszłość, pytanie z wiedzy co to WIBOR, kto ustala stopy procentowe, co to stopa lombardowa. Pytania z tabliczki mnożenia. Po południu kolejna rozmowa telefoniczna po angielsku na podstawie CV. Pytania o produkty oferowane w banku.
    Pytania nie były trudne, jednak prowadzący rozmowę prowadził jej pierwszą część w sposób swobodny, po czym zaczął bardzo agresywnie zadawać kolejne pytania, co było dosyć stresujące.

    • Pytania z tabliczki mnożenia.
    • Co to WIBOR?
    • Kto ustala stopy procentowe?
    • Co to jest stopa lombardowa?
    • Gdzie siebie widzisz w strukturach firmy za 5 lat?
    • Z czego składa się oprocentowanie kredytu (hipotecznego)?